Wikia

Yodapedia

Paddy Accu

11.132pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Paddy Accu
Paddy Accu.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens

Geslacht:

Man

Haarkleur:

Wit, Grijs

Biografie
Thuiswereld:

Naboo

Functie:

Concièrge van Varykino

Vervoer:

Gondola Speeder

Affiliatie:

Naboo, Naberrie familie

Gondola Speeder1.jpg

Paddy Accu helpt Anakin en Padmé

Paddy Accu was de concièrge van Varykino in 22 BBY.

BiografieEdit

Paddy Accu werd geboren in het Lake Country op Naboo en was ooit in dienst van de Royal Naboo Security Forces als piloot en soldaat. Als jongeling spendeerde Accu ook tijd in de Galactic Republic sector fores om ervaring op te doen.

Toen Paddy Accu met pensioen ging, bleef hij behoren tot het personeel van het Theed Palace waar hij instond voor het vervoeren van belangrijke figuren zoals leden van de koninklijke familie of politici. Accu vond ook zijn jeugdpassie terug en werd een bootsman voor het paleis.

Uiteindelijk trok hij zich ook terug uit het publieke leven te Theed. Hij aanvaardde de job die de Naberrie familie hem had aangeboden om als concièrge te fungeren van het Varykino buitenverblijf. Hij keerde terug naar de regio waarin hij was geboren en leidde een rustig leven waarbij hij veel tijd in boten of Gondola Speeders kon doorbrengen. Paddy Accu vergezelde Padmé Amidala in de zomer naar Varykino.

Zo'n tien jaar later, in 22 BBY, was het Accu die Padmé en Anakin Skywalker vergezelde in een Gondola Speeder naar Varykino. Accu zag dat Padmé genoot van de rit en vond het niet echt nodig om zich te haasten. Aangenkomen op Varykino hielp Accu met de bagage uit te laden.

Achter de SchermenEdit

  • Er bestaat een deleted scene waarin Paddy Accu beter te zien is.
  • Toen Padmé en Anakin het buitenverblijf verlieten, vervoerde Accu hen vermoedelijk terug naar Theed waar de H-Type Nubian Yacht stond.

VerschijningEdit

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki