Wikia

Yodapedia

Planet Dreams, Incorporated

11.134pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Planet Dreams, Incorporated
Organisatie
Type:

Bedrijf

Leiding:

Ozz
Treva Horme
Wiorkettle

Vestiging:

Bespin

Producten:

Villa’s
Luxewoningen
Terravorming

Planet Dreams, Incorporated was een firma die tijdens de New Order actief was op Bespin.

Geschiedenis & DienstenEdit

Planet Dreams, Inc. was een bedrijf dat aan terravorming deed. Het bouwde villa’s en luxewoningen in onbewoonbare gebieden zoals asteroïden en maakte deze woningen leefbaar. De klanten van Planet Dreams, Inc. waren erg rijk. Rond 2 ABY vestigde men de hoofdkantoren op Bespin omwille van de privésfeer en omdat men hoopte om platformen te kunnen verkopen om er huizen op neer te zetten. De firma was vooral werkzaam in de Greater Javin en had ook een satellietbedrijf in de Tingel Arm. In het Mesra System en Oseon System had Planet Dreams ook filialen gevestigd. De firma werkte samen met Figg Excavations omdat zij uiteraard mee konden genieten van de verfraaiing van de regio die Planet Dreams teweeg kon brengen.

Drie partners hadden evenveel macht binnen het bedrijf, namelijk Treva Horme, Wiorkettle en Ozz. Horme stond in voor de planning, Wiorkettle voor het esthetische karakter en Ozz voor het budget en de materialen.

In 3 ABY leken de zaken erg goed te gaan totdat Ozz meldde dat er geld en bouwmateriaal verdween. Ozz zocht dit persoonlijk uit maar het Empire verhinderde dat het resultaat ooit zou geweten zijn. Wiorkettle en Treva Horme vluchtten samen naar het Oseon Asteroid Belt waar ze samen een nieuwe zaak begonnen. Ozz verdween spoorloos en het werd nooit aangetoond wie nu precies het geld had ontvreemd.

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki