Wikia

Yodapedia

Quor'sav

11.077pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Quor'sav
Quor'sav.jpg
Biologie
Indeling:

Intelligent

Classificatie:

Avian

Lengte:

3,50 meter

Ademhaling:

Zuurstof

Herkomst
Thuisplaneet:

Uaua

Kal Falnl Cndros.jpg

Benen van een Quor'sav

Quor'sav waren een intelligent vogelachtig species met kenmerken van monotreme zoogdieren (zoogdieren die eieren leggen).

FysiologieEdit

Quor'sav konden zo'n 3,50 meter groot worden. Het was geen verrassing dat zij vaak met kop en schouders boven andere species uitstaken. Ze hadden twee lange steltbenen en een lange hals. Hun lichaam was bedekt met veren.

CultuurEdit

Over de cultuur van de Quor'sav was zo goed als niets geweten. Sommige leden verlieten hun thuisplaneet om het universum te verkennen. Hun schepen waren aangepast aan hun lengte. Quor'sav waren notoire dromers en waren van nature uit erg zenuwachtig.

GeschiedenisEdit

De Quor'sav waren afkomstig van Uaua in The Centrality. Met de regering van The Centrality hadden de Quor'sav een meer dan gemengde relatie. Kolonisten brachten immers een virus mee naar de planeet waarvoor de meeste zoogdierachtige soorten immuun waren. Dit virus trof echter wel vogelachtige soorten zoals de Quor'sav. Sindsdien vertrouwden ze geen non-avian species meer en waren ze zelfs niet langer welkom op Uaua.

Bekende Quor'savEdit

Achter de schermenEdit

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki