Wikia

R'all
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens

Geslacht:

Man

Haarkleur:

Bruin

Biografie
Overleden:

2 BBY

Functie:

Mijnwerkster

Affiliatie:

J'uoch

R'all runde samen met zijn tweelingzus J'uoch een mijnoperatie op Dellalt en ging eveneens op zoek naar de schatten van Xim the Despot.

BiografieEdit

Toen J'uoch en R'all ontdekten dat Lanni Troujow de log recorder van de Queen of Ranroon op Dellalt had ontdekt, besloot ze om Lanni te vermoorden. Dat bleek een stap te ver zijn geweest, aangezien de informatie van Lanni haar zus Hasti Troujow bereikte die een posse verzamelde en naar Dellalt trok nadat ze op Rudrig doe J'uochs manschappen waren achtervolgd.

Op Dellalt kon Hasti geen toegang krijgen tot de kluis van haar zus met de log recorder en tot overmaat van ramp slaagde de groep van J'uoch en R'all erin om de Millennium Falcon van Han Solo te kapen. Enforcer Egome Fass verraste Chewbacca die hen onderspit moest delven in een duel.

Vervolgens trok J'uoch met haar manschappen naar hun kamp. Daar werden ze echter aangevallen door het Guardian Corps van Xim the Despot dat was in gang gezet door de Survivors terwijl de groep van Han en Hasti hen aanvielen langs de flank. In het duel viel R'all de groep van Solo aan, maar Han kon R'alls voertuig opblazen met een Kel Mark II Heavy Assault Rifle.

BronEdit