Wikia

Yodapedia

R2-R Astromech Droid

10.902pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
R2-R Astromech Droid
R2-R9.jpg
Product
Model:

R2-R Astromech Droid

Klasse:

Klasse 2

Fabrikant:

Industrial Automaton

Specificaties
Hoogte:

0,96 meter

Functies
Taken:

Starfighter interactie

De R2-R Astromech Droid was een specifieke R2 Astromech Droid die gemaakt was om te opereren in voertuigen en schepen van Incom Corporation.

UitzichtEdit

Een R2-R Astromech Droid zag er identiek uit aan een R2 Astromech Droid. Enkel de naam van de Droid verraadde de oorsprong.

TakenEdit

De R2-R Astromech Droid was speciaal gebouwd om te fungeren in schepen van Incom Corporation, zoals later in de Recon-X Starfighter en de Y-Wing Starfighter. De R2-R had een versterkte data analyse en verkenningssoftware waardoor de Droid perfect als copiloot kon fungeren. R2-R Droids waren perfect in staat om verkenningsschepen te besturen, sensors te controleren, communicaties te beantwoorden en andere routinetaken op hen te nemen. Hierdoor kreeg de piloot veel meer vrijheid om zich op één specifieke taak te concentreren.

UitrustingEdit

De R2-R Astromech Droid was uitgerust met metalen voetzolen, zes stukken gereedschap, een data storage unit die maar liefst 50.000 Hologram afbeeldingen kon stockeren, een Holorecorder, een Holoprojector en een interne ruimte waarin twee kilogram kon worden opgeborgen, waaronder zelfs een Hold-Out Blaster Pistol.

Bekende R2-R DroidsEdit

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki