Wikia

Rakririan
Sabodor
Biologie
Indeling:

Intelligent

Classificatie:

Insecten

Lengte:

1,80 tot 3,60 meter

Herkomst
Thuisplaneet:

Rakrir

Rakririan

Rakririan

Rakririans waren een insectachtig species afkomstig van Rakrir. Ze stonden gekend voor hun affiniteit voor cultuur.

FysiologieEdit

Rakririans hadden een gesegmenteerd lichaam met belvormige delen. Ze hadden vijf paar ledematen en hun ogen stonden op uitsteeksels. Ze hadden een korte staart.

Meestal bewogen ze zich voort door op de achterste ledematen te wandelen maar indien nodig konden ze zich op alle vijf paar ledematen voortbewegen wat tegen een aanzienlijke snelheid gebeurde.

Rakririans hadden drie geslachten, namelijk mannen, vrouwen en drones die man noch vrouw waren. Rakririans droegen geen kledij, enkel wat juwelen.

LevenEdit

Rakririans ontwikkelden op Rakrir een ontzettend precies en extreem gevoel voor cultuur en verfijning. Een Rakririan verliet daarom zelden zijn of haar planeet omdat andere planeten niet aan hun eisen voldeden. De Rakririans die wel andere oorden opzochten, waren ofwel ontzettend rijk of werkten in de nabijheid van rijke burgers.

Een bekende Rakririan was de atleet Mogoyu die 2de eindigde in de wedstrijd voor intelligente wezens met meer dan vijf ledematen tijdens het Mobquet Presents: Fastest Land Beings op Teyr.

Endrigorn was een Rakririan die gestolen goederen kocht op Coruscant tijdens het begin van de New Order. Endrigorn was een drone en verkocht exclusieve dingen, zoals Light Sculptures, Holo-Art en kostbare edelstenen.

Sabodor was een Rakririan die een exotische dierenwinkel had op Etti IV. Van alle dierenwinkels werd Sabodor's als de beste beschouwd. Han Solo kocht ooit bij Sabodor een Dinko om Ploovo Two-For-One een hak te zetten.

Burnout Source was een Rakririan exportproduct. Deze saus was extreme pikant en deze werd slechts in kleine hoeveelheden gebruikt om te voorkopen dat de mond en keel verbrand werden.

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki