Wikia

Yodapedia

Razor

11.068pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Razor
Razor.png
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens - Clone

Geslacht:

Man

Lengte:

1,83 meter

Haarkleur:

Zwart

Oogkleur:

Bruin

Biografie
Geboren:

32 BBY

Thuiswereld:

Kamino

Bijnaam:

Razor

Functie:

Clone Trooper

Wapen:

DC-15 Blaster Pistol

Vervoer:

AT-RT Walkers

Affiliatie:

Galactic Republic

Quote: "Looks like it was a hell of a fight."
-- Razor

Razor was een ervaren ARF Trooper van Lightning Squadron die deelnam aan de Battle of Ryloth onder leiding van Mace Windu.

BiografieEdit

De ervaren ARF Trooper genaamd Razor nam samen met Stak deel aan de verkenningsmissie met Mace Windu op Ryloth, nadat de blokkade van Mar Tuuk was verdwenen en de eerste troepen waren geland op de planeet, onder andere onder leiding van Obi-Wan Kenobi. Het was pas onder Mace Windu dat Razor en Stak echt ervaring konden opdoen, veel meer dan tijdens hun trainingen op Kamino.

Tijdens hun verkenning ontmoette Lightning Squadron de Twi'lek Freedom Fighters van Cham Syndulla. Mace kon hun hulp winnen in de strijd tegen de CIS om samen de stad Lessu te heroveren op Wat Tambor en zijn troepen. Mace en zijn twee Lieutenants verborgen zich in het ruim van een gekaapte MTT om daarmee de Plasma Bridge over te steken. Eens in het command center werden Stak en Razor aangevallen door BX-Series Droid Commandos. De Commando Droids boden weerstand en op een moment werd Razor bijna gewurgd door een Commando Droid. Stak kon echter die Droid neerknallen en daarna deed Razor hetzelfde met de Droid die Stak bedreigde.

Razor en Stak slaagden er daarna in om de Plasma Bridge weer online te krijgen, zodat de troepen van Syndulla de stad konden bestormen.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki