Wikia

Yodapedia

Alderaanian Consular Security

Doorverwezen vanaf Rebel Fleet Trooper

11.070pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Alderaanian Consular Security
Rebel FT.jpg
Organisatie
Alias:

Rebel Naval Trooper

Affiliatie:

Alderaan
Rebel Alliance

Details
Bewapening:

DH-17 Blaster Pistol

Transport:

Tantive IV

Stationering:

Yavin 4

Alderaanian Consular Security waren soldaten die dienden in de diplomatieke veiligheidsdienst van Alderaan.

UitzichtEdit

Alderaanian Consular Security waren licht beschermd en licht bewapend om de strijd aan boord van schepen aan te gaan. Ze steunden op hun beweeglijkheid en schutterskwaliteiten om de vijand te verslaan. De enige vorm van bescherming was een helm waarvan het Blast shield naar beneden kon worden geschoven en met achteraan een beschermd Plastoid stuk. Als uniform waren ze herkenbaar aan een lichtblauw hemd, een zwarte vest en een grijze broek. Met deze kleuren konden ze zich meestal een beetje camoufleren naast de metaalachtige kleuren van vele ruimteschepen. De meeste Alderaanian Consular Security waren bewapend met een DH-17 Blaster Pistol.

MissiesEdit

In 0 BBY werd een groep Alderaanian Consular Security toegewezen aan de Tantive IV van Princess Leia Organa toen ze Obi-Wan Kenobi moest gaan ophalen te Tatooine. Deze troopers waren trouw aan de Royal House of Alderaan en dienden onder Captain Raymus Antilles.

Een variatie was de Rebel Vanguard Trooper die bewapend was met een HH-15 Projectile Launcher.

Bekende Rebel Fleet TroopersEdit

Prennert.jpg

Osleo Prennert

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki