Wikia

Yodapedia

Red-Eye Baldarek

11.129pages on
this wiki
Add New Page
Talk4 Share
Red-Eye Baldarek
Bartender!.JPG
Uiterlijke kenmerken
Species:

Chiss

Geslacht:

Man

Haarkleur:

Zwart

Oogkleur:

Rood

Biografie
Functie:

Barman

Affiliatie:

Baruk's Bar

Quote: "Ah, Jedis! I had no ideas! What can I do for you, honored Jedis?"
-- Red-Eye Baldarek

Red-Eye Baldarek werkte in Baruk's Bar op Nar Shaddaa in de periode rond het Empire Reborn conflict.

Toen Kyle Katarn in de bar verscheen om Reelo Baruk te zoeken, de barman beveelde hem een Ruby Bliels aan, maar Katarn vroeg in plaats daarvan om een Corellian Ale (in een schoon glas). Toen Katarn vroeg waar hij Reelo Baruk zou kunnen vinden lukte het de barman om hem in de val te lokken door zijn aandacht van een paar misdadigers af te houden die hem wilden aanvallen. De barman dook achter de bar voor dekking toen de aanval op Katarn begon. De aanvallers kwamen er minder goed vanaf en stierven door Katarns Lightsaber. Katarn bedreigde de barman, die vertelde waar Baruk zich schuilhield. Uiteindelijk kreeg Katarn hem te pakken en doode hem.

Hij had problemen met basisgrammatica: hij kon geen verschil zien tussen enkelvoud en meervoud en zette gewoon overal een -s achter.

Achter de schermenEdit

  • De Chiss bartender kan worden gedood in Jedi Outcast nadat hij is verhoord, maar zijn dood is hoogstwaarschijnlijk non-canon.
  • Zijn in-game model kan worden gebruikt als speelbaar karakter in zowel Jedi Knight II: Jedi Outcast als Jedi Academy multiplayer.

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki