Wikia

Yodapedia

Ronet Coorr

10.843pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ronet Coorr
RonetCoorr.jpg
Uiterlijke kenmerken
Geslacht:

Man

Haarkleur:

Bruin

Biografie
Thuiswereld:

Iseno

Titel/Rang:

His Excellency

Functie:

Senator van de Iseno Sector

Affiliatie:

Galactic Republic

Quote: "Is Narcassan deliberately trying to end his Intelligence career? He's chasing a phantom."
-- Ronet Coorr

Ronet Coorr was de vertegenwoordiger voor zijn thuiswereld Iseno en de omliggende Iseno Sector in de Galactic Senate rond de periode van de Clone Wars. Hij was supporter van de Military Creation Act en lid van het Loyalist Committee.

In 20 BBY, tijdens Operation Durge's Lance, werd Coorr omgekocht door mede committee-lid Onaconda Farr om de vloot rond Iseno naar Farr's thuiswereld Rodia te sturen. Gezien de vloot eigenlijk bedoeld was als versterking voor de planeet Duro, zorgde deze verplaatsing ervoor dat Duro in handen viel van de Confederacy of Independent Systems. Na de slag, toen de omkoping aan het licht kwam, traden Coorr en Farr beiden terug uit de senaat en gingen naar hun thuiswerelden.

Achter de SchermenEdit

Het is nooit officieel vastgesteld welke species Ronet Coorr is. Hoewel Mens erg voor de hand ligt is dit niet gegeven in de Databank. Een andere mogelijkheid is ook nog dat hij een (mensachtige) Bimm is, gezien zijn lengte en de gele kleding.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki