Wikia

Yodapedia

Seib Nod

10.825pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Seib Nod
Seib Nod.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Lorrdian

Geslacht:

Vrouw

Biografie
Thuiswereld:

Lorrd

Functie:

Lid van Sisterhood of the Beatific Countenance

Affiliatie:

Sisterhood of the Beatific Countenance

Seib Nod was een bezoekster van de Outlander Club toen Zam Wesell in 22 BBY werd gevat door Obi-Wan Kenobi.

BiografieEdit

Seib Nod was een vrouwelijke Lorrdian die aangesloten was bij het Sisterhood of the Beatific Countenance op Lorrd. Nod werd echter de afgesloten levensstijl van de orde beu en ging op zoek naar een nieuw leven. Om haar nieuw leven te starten had ze echter geld nodig. Seib Nod ontvreemde verschillende objecten uit de tempel en vluchtte naar Coruscant waar ze hoopte om de voorwerpen te kunnen verkopen.

Seib Nod bleef haar religieuze kledij dragen om haar ware aard te verbergen. Leden van orde hadden immers tatoeages gegraveerd op hun lichaam en daarom droegen ze steeds een lange mantel en masker om de tempel te verlaten.

Nod werd gecontacteerd door een archeoloog genaamd Artuo Pratuhr die de objecten wou kopen voor het Galactic Museum. Nod sprak met Pratuhr en zijn assistente Zey Nep af in de Outlander Club. De archeoloog was achterdochtig maar Nod beloofde hem dat de orde haar had toegestaan om deze voorwerpen te verkopen om de slechte financiële toestand te verbeteren.

Seib Nod bedacht, aangedreven door de stijgende criminaliteit op Coruscant, een plan om echter zowel het geld als de voorwerpen te houden. Ze richtte haar blaster op Pratuhr en ging er met zijn Credits van door. Maar de archeoloog spoorde via zijn connecties Seib Nod op en net alvorens ze Coruscant wilde verlaten, herkende hij haar kledij en masker. Nod begreep niet dat hij ongewapend haar wilde stoppen totdat ze zag dat de assistente Zey Nep een Blaster op haar gericht had. Nod gaf het geld terug en Pratuhr gaf de Lorrdian aan bij de autoriteiten.

In het CoCo Penitentiary had Seib heel veel tijd om na te denken over haar daden. Het feit dat haar voormalige zusters haar daden hadden vergeven, bood weinig troost.

Achter de SchermenEdit

VerschijningEdit

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki