Wikia

Yodapedia

Seismic Charge

11.070pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Void-7 NEGWT.jpg

Void-7 Seismic Charge

Seismic Charges waren projectielen die een enorme vernietigende geluidsgolf teweegbrachten. Deze wapens stonden ook wel bekend als Sonic Charges of Sonic Mines.

GeschiedenisEdit

De eerste Seismic Charges waren grote kisten met explosieven in. Deze werden vaak aan boord van schepen gedragen en gelist in de ruimte wanneer een piratenschip naderde en hen wou enteren. De kist dreef in de ruimte maar wanneer het in aanraking kwam met het achtervolgende schip, gebeurde er een ontploffing. Het gevolg van de explosie was afhankelijk van het aantal springstof dat in de kist was geladen.

Uiteindelijk gingen piraten ook deze wapens gebruikten aangezien zij merkten hoe handig ze waren om van achtervolgers verlost te raken. Talloze modellen van Seismic Charges raakten in gebruik bij Bounty Hunters, moordenaars, Spice smokkelaars en allerlei criminelen. Deze aandacht zorgde voor verdere research en een verfijning van de modellen die werden gemaakt door verschillende bedrijven als Baktoid Armor Workshop, Taim & Bak en Krupx Munitions.

De Slave I van Jango Fett gebruikte Void-7 Seismic Charges rond 22 BBY.

VerschijningEdit

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki