Wikia

Yodapedia

Serra Keto

10.953pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Serra Keto
Serra Keto.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens

Geslacht:

Vrouw

Haarkleur:

Zwart

Oogkleur:

Blauw

Biografie
Overleden:

19 BBY

Wapen:

Lightsaber

Affiliatie:

Jedi Order

Loopbaan als Jedi
Rang:

Jedi Knight

Master:

Cin Drallig

Serra Keto was een Jedi Knight en de Padawan van Cin Drallig.

BiografieEdit

Serra kon goed omgaan met Lightsabers. Ze had de techniek om met twee Lightsabers te vechten van haar meester, Cin Drallig, voor een groot deel overgenomen. Hierdoor kon ze zichzelf snel verplaatsen en de tegenstander makkelijker uitschakelen, alleen had ze het niet helemaal onder de knie.

Tijdens een missie naar de Outer Rim, werd ze geholpen door Anakin Skywalker die haar distress call had gevolgd. Hier moesten ze het opnemen tegen een bizarre levensvorm.

De tweede keer dat ze Skywalker ontmoette, was het nog minder prettig. Toen de Jedi Temple werd aangevallen door hem en het 501st Legion schakelde ze met gemak de Clone Troopers uit. Toen Anakin op zoek was naar Cin Drallig, kwam hij haar tegen. Ze ging een gevecht met hem aan dat ze verloor. Serra had per ongeluk een pilaar half doorgesneden en Anakin gebruikte die pilaar tegen haar. Hij gebruikte de Force en gooide die tegen haar aan. Ze viel naar beneden en Cin Drallig vond haar dood. Hij hervatte de strijd tegen Anakin, maar hij kon ook niet op tegen de Sith Lord.

BronnenEdit

Serra Keto 3.jpg

Serra Keto in Clone Wars Adventures

Around Wikia's network

Random Wiki