Wikia

Yodapedia

Sketch

10.825pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Sketch
Sketch.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens - Clone

Geslacht:

Man

Lengte:

1,83 meter

Haarkleur:

Zwart

Oogkleur:

Bruin

Biografie
Geboren:

32 BBY

Thuiswereld:

Kamino

Bijnaam:

Sketch

Functie:

Clone Trooper

Wapen:

DC-15S Blaster Pistol

Affiliatie:

Galactic Republic

Quote: "Lots of guys there. Ask any of them."
-- Sketch

Sketch was een Clone Trooper die tijdens de Clone Wars diende op Christophsis in het squad van Sergeant Slick.

BiografieEdit

Sketch – herkenbaar aan de letter Senth in het Aurebesh die boven zijn linkerwenkbrauw was getatoeëerd – behoorde tot het squad van Sergeant Slick. Toen hij op Christophsis opereerde werd het squad slachtoffer van sabotage. Sketch werd als dusdanig door Cody en Rex ondervraagd naar aanleiding van de sabotage waarmee de Republic op Christophsis te maken had gehad. Rex en Cody moesten het onderzoek leiden naar een eventuele verrader.

Sketch vertelde dat hij samen met Punch naar de refter was gegaan om een maaltijd te nuttigen en dat er veel Clones aanwezig waren die hun verhaal konden bevestigen. Sketch vertelde wel dat Chopper wat later in de refter was aangekomen, net als Jester die geobsedeerd was door het onderhoud van zijn Blasters.

Net als zijn teamgenoten kon Sketch moeilijk geloven dat Slick uiteindelijk de verrader was. De Sergeant werd immers gevat door Rex en Cody als de verrader.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki