Wikia

Yodapedia

Skywalker Hovel Anakin's Room

10.825pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Skywalker Hovel Anakin's Room
Skywalker Hovel Anakin bed.jpg
Informatie
Locatie:

Skywalker Hovel

Functie:

Slaapkamer

Eigenaar:

Watto

Skywalker Hovel Anakin room.jpg

C-3PO ontmoet R2-D2

Quote: "Come on! Let me show you Threepio!"
-- Anakin Skywalker

Anakin's Room was de kamer van Anakin Skywalker in de Skywalker Hovel in Mos Espa.

OpmaakEdit

De kamer lag in het Noordwesten van de Skywalker Hovel en was met een deur verbonden aan de Skywalker Hovel Dining Area. Er was ook nog een andere deur in de kamer die naar buiten leidde. De kamer was vierkant en Shmi Skywalker liet haar zoon de grootste kamer hebben in het huis.

Wat opviel in de kamer van Anakin was zijn werkplaats. Daar bouwde Anakin urenlang aan de vreemdste objecten, zoals een scanner waarmee hij probeerde om de implantaten van de slaven te ontdekken. Een ander brouwsel was C-3PO waarvan hij onderdelen verzamelde op Watto's Junkyard.

Op de grond lag een groot tapijt met een motief dat was ontleend aan grottekeningen op Tatooine. Over de werkbank stond Anakins bed en naast het bed een kast om zijn kledij in op te bergen.

In 32 BBY liet Anakin zijn kamer zien aan Padmé. Zo kon zij C-3PO zien die nog niet 100% was afgewerkt. Het was tevens de kamer waar R2-D2 en C-3PO elkaar voor het eerst ontmoetten. Later pakte Anakin zijn rugzak in zijn kamer en zei hij vaarwel aan C-3PO.

Voorwerpen in Anakins kamerEdit

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki