Wikia

Yodapedia

Slick

10.845pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Slick
Slick.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Mens - Clone

Geslacht:

Man

Lengte:

1,83 meter

Haarkleur:

Zwart

Oogkleur:

Bruin

Biografie
Geboren:

32 BBY

Thuiswereld:

Kamino

Bijnaam:

Slick

Functie:

Clone Trooper

Wapen:

DC-15S Blaster Pistol

Affiliatie:

CIS

Quote: "It's the Jedi that keep my brothers enslaved."
-- Sergeant Slick

Slick was een Clone Trooper Sergeant die tijdens de Clone Wars diende op Christophsis, maar uiteindelijk werd ontmaskerd als een verrader.

BiografieEdit

Sergeant Slick had de leiding over een squad waarvan de Clones werden verdacht van verraad op Christophsis. De Clones en Anakin Skywalker waren op een bepaald moment in een valstrik gelokt die enkel door verraad kon gepland worden. Heel het squad van Slick werd vervolgens door Cody en Rex ondervraagd naar aanleiding van de sabotage waarmee de Republic op Christophsis te maken had gehad.

Slick probeerde de Commanders af te raden om zijn manschappen te ondervragen omdat ze allemaal bijzonder trouw waren aan de Republic. Dat was inderdaad het geval maar niet voor Slick zelf. Na verschillende sabotages konden Rex en Cody Slick uiteindelijk met een list vangen in een controlecentrum. Slick werd afgevoerd door andere Clone Troopers.

Slick - zelf een gerespecteerde Clone - vond dat de Jedi hem en de andere Clones als slaven gebruikten zonder hen een gevoel van vrijheid te bieden. Terwijl de Clones werden aangemoedigd om na te denken en om meer zelfstandig te worden, had Slick dus te veel nagedacht. Hij behield een normaal uiterlijk, zonder opvallende features, zodat hij zo onopvallend mogelijk kon opereren.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki