Wikia

Yodapedia

Star Wars Droids: Rebellion 2

10.908pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Star Wars Droids: Rebellion 2
Droids Rebellion 2.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Ryder Windham

Omslag:

Kilian Plunkett

Illustrator:

Ian Gibson

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

1995

Type:

Comic

Pagina's:

32

Functies
Canon:

Ja

Tijdlijn:

15 BBY - 10 BBY

Serie:

Dark Horse: Droids

Vorige:

Star Wars Droids: Rebellion 1

Volgende:

Star Wars Droids: Rebellion 3

Star Wars Droids: Rebellion 2 is de tweede comic uit de serie Star Wars Droids: Rebellion. In deze comic wordt mogelijk verklaard waarom C-3PO een zilveren scheenbeen heeft in de classic trilogy. ZZ-4Z heeft een cameo in de comic en er wordt gesuggereerd dat ook Han Solo zich in zijn appartement op Nar Shaddaa bevindt.

SynopsisEdit

Na de dood van Movo Brattakin zitten R2-D2 en C-3PO - zonder been - gevangen in een cel op Nar Shaddaa, net zoals Olag Greck en Xob. Plotseling komt B-9D7 de Droids redden en brengt hij een zilveren been mee voor Threepio. Hij geef hen vouchers om naar een Drone Barge te gaan richting Kalarba. Wanneer de Droids ontsnappen, kunnen ook Greck en Xob wegglippen uit hun cel.

De Droids gaan naar het schip maar Artoo ruikt onraad en uiteindelijk bevindt enkel Threepio zich aan boord waar hij te horen krijgt dat alle Droids een Memory Wipe gaan krijgen. Terwijl R2-D2 via een Skiff de Drone Barge achtervolgt, blijkt dat B-9D7 en Jace Forno de gebeurtenissen in een bepaalde richting willen sturen.

[[en:Star Wars Droids: Rebellion 2

Around Wikia's network

Random Wiki