Wikia

Yodapedia

Star Wars Droids: Season of Revolt 4

10.825pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Star Wars Droids: Season of Revolt 4
Droids Revolt 4.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Jan Strnad

Omslag:

Kilian Plunkett

Illustrator:

Bill Hughes

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

1995

Type:

Comic

Pagina's:

32

Functies
Canon:

Ja

Tijdlijn:

15 BBY - 10 BBY

Serie:

Dark Horse: Droids

Vorige:

Star Wars Droids: Season of Revolt 2

Star Wars Droids: Season of Revolt 4 is de vierde en laatste comic uit de serie Star Wars Droids: Season of Revolt.

SynopsisEdit

De Droids en Zorneth nemen Smiley terug mee naar het Ithorian Herd Ship waar Zorneth een berg aan Savorium laat zien aan Artoo en Threepio.

PDA6 legt uit hoe Zorneth zich bekommerde om de Smilers en hoe hij een plan bedacht om Thookahs te voederen met Savorium zodat hun vlees ook de eigenschappen van de plant droegen. Door deze dieren te verkopen, wou Zorneth in plaats van oorlog en agressie vrede en rust bezorgen op planeten.

De Targonnians komen echter Zorneths schip achterna en enteren het Ithorian Herdschip. Zorneth wil het Savorium koste wat kost behouden en riskeert er zelfs de veiligheid van het schip en de passagiers mee. R2-D2 en C-3PO zijn getuigen hoe Klorr Vilia in een laatste waan van bewustzijn zich in de ruimte met het Savorium begeeft en de voorraad opblaast, samen met Zorneth die zijn droom niet kon loslaten.

R2-D2 en C-3PO belandden in een Escape Pod op zoek naar nieuwe avonturen terwijl PDA6 de Targonnians een kopje thee aanbiedt waar waarschijnlijk nog wat Savorium inzit.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki