Wikia

Yodapedia

Star Wars Droids: The Kalarba Adventures 4

11.074pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Droids Kalarba 4.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Dan Thorsland

Omslag:

Kilian Plunkett

Illustrator:

Bill Hughes

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

1994

Type:

Comic

Pagina's:

32

Functies
Canon:

Ja

Tijdlijn:

10 BBY

Serie:

Dark Horse: Droids

Vorige:

Volgende:

Star Wars Droids: The Kalarba Adventures 4 is de 4de comic uit de serie Star Wars Droids: The Kalarba Adventures.

SynopsisEdit

De Corellian pirate Jace Forno huurt R2-D2 en C-3PO in om een geheime missie naar Indobok te voltooien samen met haar co-piloot Fulmrick. Forno is op zoek naar kostbare kristallen op Indobok die worden bewaakt door enorme rotsachtige wezens. Deze merken de Droids niet op totdat ze de kristallen nemen en naar Forno voeren.

C-3PO is bijzonder traag door al het as op Indobok en wordt achtergelaten. Als R2-D2 protesteert, laat Forno hem rond Indobok achter in de ruimte.

Gelukkig heeft de Pitareeze familie onraad geroken en kunnen ze Artoo snel oppikken. Wanneer ze C-3PO terugvinden heeft hij vrede gesloten met de rotsachtige wezens die B'rknaa heten en eigenlijk de kristallen zijn. De helden stellen zich op tegenover de aanhangers van Jace Forno die meer kristallen willen stelen. De B'rknaa mengen zich in de strijd en vormen samen één gigantische rotskrijger waarmee de troepen van Forno makkelijk worden verslagen.

Uiteindelijk komt C-3PO te weten dat de volwassen B'rknaa eigenlijk Indobok zelf is.

Achter de SchermenEdit

Muptupp uit Star Wars Droids: The Kalarba Adventures 2 heeft een cameo in deze comic.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki