Wikia

Yodapedia

Star Wars Droids 6: Star Wars According to the Droids, Book I

10.973pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Marvels Droids 6.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Dave Manak

Omslag:

Ernie Colon

Illustrator:

Ernie Colon

Informatie
Uitgever:

Marvel Comics

Uitgave:

1987 Februari

Type:

Comic

Pagina's:

21

Functies
Canon:

Ja

Serie:

Marvel: Droids

Vorige:

Star Wars Droids 5: Separated

Volgende:

Star Wars Droids 7: Star Wars According to the Droids, Book II

Star Wars Droids 6: Star Wars According to the Droids, Book I is de zesde comic uit de serie Marvel: Droids. De comic verscheen in februari 1987.

Dit is het eerste deel van drie comics waarin Star Wars Episode IV: A New Hope wordt naverteld uit een ietwat ander standpunt, namelijk nog meer uit het standpunt van de Droids. Het is wel nodig dat we ons de vraag stellen of deze extra avonturen echt zijn gebeurd aangezien geen enkele andere bron daarvan vermelding maakt (tenzij in verband met de Acid Lizard).

SynopsisEdit

Deze comic volgt het verhaal van Star Wars Episode IV: A New Hope tot op het moment dat de helden de Mos Eisley Cantina binnentreden.

VerschillenEdit

Extra ScènesEdit

  • C-3PO en R2-D2 vallen in de Western Dune Sea in een zandkuil waardoor ze terechtkomen bij de Mole Creatures. Zij zien de Droids als hun leiders en moedigen hen aan met het woord Gotar. Dat blijkt een enorme Acid Lizard te zijn die de Droids kunnen verslagen.
  • R2-D2 moet zich een weg banen door het kamp van de Tusken Raiders. Dit doet hij door onder een Bantha te rijden. De Tuskens merken dit op en Artoo kan hen afschudden door een enorme projectie te maken van C-3PO wat de Sand People doet schrikken.

Around Wikia's network

Random Wiki