Wikia

Yodapedia

Star Wars Droids 8: Star Wars According to the Droids, Book III

11.153pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Marvel Droids 8.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Dave Manak

Omslag:

Ernie Colon

Illustrator:

Ernie Colon

Informatie
Uitgever:

Marvel Comics

Uitgave:

1987 Juni

Type:

Comic

Pagina's:

21

Functies
Canon:

Ja

Tijdlijn:

0 BBY

Serie:

Marvel: Droids

Vorige:

Star Wars Droids 7: Star Wars According to the Droids, Book II

Star Wars Droids 8: Star Wars According to the Droids, Book III is de achtste en laatste comic uit de serie Marvel: Droids. De comic verscheen in juni 1987.

Dit is het derde deel van drie comics waarin Star Wars Episode IV: A New Hope wordt naverteld uit een ietwat ander standpunt, namelijk nog meer uit het standpunt van de Droids.

SynopsisEdit

Deze comic volgt het verhaal van Star Wars Episode IV: A New Hope vanaf het duel tussen Darth Vader en Ben Kenobi tot aan het einde van de film.

VerschillenEdit

Extra ScènesEdit

  • C-3PO en R2-D2 moeten zich langs Darth Vader en Ben Kenobi wringen om bij de Falcon te geraken.
  • Aan boord van de Falcon biedt C-3PO zijn hulp aan in de strijd tegen de TIE Fighters wat resulteert in de scène uit de film waarin bedrading over de Droid komt te liggen.
  • Aan boord van de Falcon ontdekken de Droids een HMOR Homing Droid. R2-D2 en C-3PO waren de eersten die de HMOR ontdekten en vervolgens vernietigden. Threepio plet de HMOR tussen twee Blastdoors.
  • Er is een extra scène waarin C-3PO ziet hoe R2-D2 is hersteld van zijn schade opgelopen tijdens de Battle of Yavin.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki