Wikia

Yodapedia

Star Wars Tales 1

10.901pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Star Wars Tales 1
SWTales 1.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

Igor Kordey

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

1999 September

Type:

Comic

Pagina's:

64

ISBN:

07098932509

Functies
Canon:

Ja en Neen

Serie:

Star Wars Tales

Volgende:

Star Wars Tales 2

Star Wars Tales 1 is de eerste comic in de reeks Star Wars Tales. De comic verscheen in september 1999. De comic werd ingeleid door Peeja Mobet van Peeja Mobet's Holo Emporium maar dit is bijzonder twijfelachtige canon aangezien hij het heeft over een zekere Zahn. De verhalen uit Tales waren zogezegde Holo features.

Life, Death and the Living ForceEdit

Qui-Gon Jinn en Obi-Wan Kenobi zijn op missie te Arorlia rond 33 BBY. Obi-Wan krijgt van Qui-Gon lessen in de Living Force in leven en dood in de vrije natuur en de 'wil' van de Force die Qui-Gon drijft om bijvoorbeeld een Moggonite te redden maar hem daarna ook te doden.

A Night on the Town: EUEdit

Na de Battle of Endor belandt Mara Jade op de backwater planeet Kintoni waar ze niet alleen Crix Madine opmerkt maar eveneens de eens beloftevolle Imperial Governor Barkale. Jade overhaalt Madine om haar met Barkale te laten ontsnappen. Zoals gewoonlijk is niet alles wat het lijkt te zijn.

Extinction, part 1Edit

Darth Vader krijgt voor de Battle of Yavin het bericht van Palpatine dat er nog een Jedi in leven is. Een oude bekende, de Dark Woman, houdt zich schuil in het Cophrigin System...

Skippy the Jedi Droid: InfinitiesEdit

Dit humoristisch verhaal vertelt dat R5-D4 een Force Sensitive was en plaatst de gebeurtenissen op Tatooine in een ander daglicht.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki