Wikia

Yodapedia

Star Wars Tales 11

10.845pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Star Wars Tales 11
SWTales 11.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2002 Maart

Type:

Comic

Pagina's:

64

ISBN:

6156800110

Functies
Canon:

Ja & Neen

Serie:

Star Wars Tales

Vorige:

Star Wars Tales 10

Volgende:

Star Wars Tales 12

Star Wars Tales 11 is de elfde comic in de Star Wars Tales reeks. De alternatieve cover toont een foto van Han Solo uit Episode IV.

Prey: InfinitiesEdit

In dit verhaal huurt Wilhuff Tarkin Boba Fett in om Han Solo te zoeken nadat hij gederteerd is uit het Galactic Empire. Darth Vader vindt dat hij die taak waardig is en trekt er zelf op uit richting Tatooine.

In the Beginning: InfinitiesEdit

Dit verhaal vertelt een alternatieve kijk op de winnende Sabacc wedstrijd waarin Han Solo de Millennium Falcon won van Lando Calrissian.

The Princess Leia DiariesEdit

We volgen flarden van de jeugd van Princess Leia op Alderaan met haar vader Bail Organa. Zo ontmoet Leia Wilhuff Tarkin en Palpatine en wordt ze gekozen als Senator van Alderaan.

Tall Tales: EU - Infinities?Edit

In dit verhaal volgen we een stel Sabacc spelers in een Cantina die zogezegd allemaal de Heroes of Yavin hebben gekend en met 'straffe verhalen' over hen uitpakken. Wat ze niet beseffen is dat een geamuseerde Han Solo zich onder hen bevindt.

Ghost: InfinitiesEdit

Quinlan Vos ontmoet een jonge Han Solo wanneer Solo een schatkaart heeft ontdekt. De schat blijkt niets anders te zijn dan Vos' lightsaber die hij in de muil van een Sarlacc had verstopt.

Achter de SchermenEdit

Met slechts één canon verhaal is ook de in-universe 'waarde' van deze Tales niet al te groot.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki