Wikia

Yodapedia

Star Wars Tales 12

10.826pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Star Wars Tales 12
SWTales 12.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2002 Juni

Type:

Comic

Pagina's:

64

ISBN:

6156800110

Functies
Canon:

Ja & Neen

Serie:

Star Wars Tales

Vorige:

Star Wars Tales 11

Volgende:

Star Wars Tales 13

Star Wars Tales 12 is de twaalfde comic in de Star Wars Tales reeks. De alternatieve cover toont een foto van Anakin Skywalker uit Episode II. Dit was de eerste Tales die verscheen na 'Episode II'. Er werd ook alternatieve art afgebeeld van Tsuneo Sanda voor de comic van 'Episode II'.

A Day in the Life: InfinitiesEdit

Dit verhaal volgt Wedge Antilles op een onverwachte missie na de Battle of Endor en het wrak van de Executor.

A Jedi's WeaponEdit

Obi-Wan Kenobi en Anakin Skywalker ontmoeten King Sha-Mar Ma-Dred van Kashir tijdens een diplomatieve missie op Coruscant. De Kashirim zijn notoire dieven en wanneer Anakin ontdekt dat zijn Lightsaber werd ontvreemd, besluit hij om maar beter niets tegen Obi-Wan te zeggen ...

The Revenge of Tag & Bink: InfinitiesEdit

Dit verhaal heeft Tag Greenly en Bink Otouma samen met Boba Fett in de hoofdrollen. Ze komen we te weten hoe iedereen zogezegd uit de Sarlacc geraakte.

Once BittenEdit

Ben Kenobi vertelt in de cockpit van de Millennium Falcon aan Han Solo een verhaal over hoe hij en Qui-Gon Jinn Aurra Sing confronteerden op Kwannot.

The Duty: Infinities?Edit

Tijdens de Jedi Purge confronteert Darth Vader Gira, één van de overlevende Jedi die een groep Padawans beschermt tegen Vader.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki