Wikia

Yodapedia

Star Wars Tales 16

11.129pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Star Wars Tales 16
SWTales 16.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

Ashley Wood

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2003 Juni

Type:

Comic

Pagina's:

64

ISBN:

6156897289

Functies
Canon:

Ja & Neen

Serie:

Star Wars Tales

Vorige:

Star Wars Tales 15

Volgende:

Star Wars Tales 17

Star Wars Tales 16 is de zestiende comic in de Star Wars Tales reeks. Een tekening van Han Solo en Chewbacca staat op de cover.

The Other: EUEdit

Leia wordt de nieuwe leidster van de New Republic maar wil niet langer trainen om een Jedi te worden. Is de 'Force barrier' wel de echte reden waarom ze niet langer wil trainen?

Best Birthday Ever: InfinitiesEdit

In dit komisch opgevatte verhaal is Jabba jarig en gaat Bib Fortuna op zoek naar het gepaste geschenk. Samen met Salacious Crumb belandt hij in Mos Eisley waar hij een pakje voor Jabba moet gaan ophalen ...

The Long, Bad Day: InfinitiesEdit

In dit zeer korte verhaal plaagt de geest van Obi-Wan Kenobi Darth Vader na de vernietiging van de Death Star I.

Kessel RunEdit

Squishmael, een Sloogarian, vertelt in deze fotocomic amuzante verhalen in ruil voor wat drank. Zo vertelt hij het verhaal van Han Solo's eerste Kessel Run nadat hij net de Millennium Falcon van Lando Calrissian had gewonnen.

Lunch Break: InfinitiesEdit

Twee Stormtroopers ontdekken Vaders dagboek en komen te weten dat Vader ontgoocheld is dat niemand zijn verjaardag herinnerde.

Heart of Darkness: Infinities?Edit

Een groep Jedi achtervolgt enkele Dark Jedi. Minch komt terecht op Dagobah waar hij een Bpfasshi Dark Jedi Master bekampt. De Dark Jedi daagt Minch uit maar uiteindelijk overwint 'size matters not' en wordt de Dark Jedi verslagen.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki