Wikia

Yodapedia

Star Wars Tales 17

10.830pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Star Wars Tales 17
SWTales 17.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

UDON

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2003 Oktober

Type:

Comic

Pagina's:

64

ISBN:

6156897289

Functies
Canon:

Ja & Neen

Serie:

Star Wars Tales

Vorige:

Star Wars Tales 16

Volgende:

Star Wars Tales 18

Star Wars Tales 17 is de zeventiende comic in de Star Wars Tales reeks. In dit nummer draait alles rond de Dark Side of geesten.

Planet of the DeadEdit

Han Solo en Chewbacca belanden na de Battle of Yavin op een onbekende planeet met kostbare Tandgor Gems aan boord. De Falcon valt echter zonder brandstof en tot overmaat van ramp wordt de planeet bewoond door zombies. Na een bezoek van een nog levende inwoner krijgt Han een idee ...

All for YouEdit

Rond 1000 BBY landt een onbekende Jedi op Ceriun waar de autochtone bevolking een Holocron vindt. De jongelingen van het dorp willen het Holocron bewaren voor de Sith terwijl de ouderen het willen bewaren voor de Jedi. De ruzie loopt uit de hand totdat een Sith effectief landt op Ceriun.

Phantom Menaces: InfinitiesEdit

In de New Republic bezoekt Luke Iridonia. Luke wordt echter achternagezeten door een levensecht hologram van Darth Maul...

Ghosts of Hoth: Infinities ?Edit

In de Echo Base ontmoet Chewbacca een spookachtige verschijning van een meisje. Zij was één van de vroege kolonisten van Hoth en wijst Chewbacca de weg naar een Wampa hol om haar armband te halen.

The Apprentice: InfinitiesEdit

Een Sith Lord en Sith Apprentice vertrekken op een planeet waar de Apprentice tekens van zwakte vertoont wanneer een Toydarian een meisje mindhandelt. Het meisje is sterk met de Force en misschien is zij wel een gepaste apprentice?

Dark JourneyEdit

Tijdens de Clone Wars is de vrouwelijke Jedi Vydel Dir'Nul koortsachtig op zoek naar 'Kardem', de moordenaar van haar vriend Ash B'risko en talloze andere slachtoffers waaronder vrouwelijke Twi'leks. Maar wanneer Vydel een Jedi ontmoet, krijgt het verhaal een totaal andere wending!

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki