Wikia

Yodapedia

Star Wars Tales 19

10.825pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Star Wars Tales 19
SWTales 19.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

Andrew Robinson

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2004 Mei

Type:

Comic

Pagina's:

64

ISBN:

6156897289

Functies
Canon:

Ja & Neen

Serie:

Star Wars Tales

Vorige:

Star Wars Tales 18

Volgende:

Star Wars Tales 20

Star Wars Tales 19 is de negentiende comic in de Star Wars Tales reeks. In dit nummer draaien veel verhalen rond Han Solo en de Heroes of Yavin. Op de fotocover staat een foto van Han.

Collapsing New Empires: EUEdit

De Heroes of Yavin bevinden zich in een onbekende locatie in de ruimte waar ze de mysterieuze kunstenaar Perek ontmoeten die een fascinatie lijkt te bezitten voor Droids.

The Value of Proper Intelligence to Any Successful Military Campaign is Not to Be UnderestimatedEdit

Gibbela is een geïsoleerde planeet en dat is niet zonder reden. Kortverhaal van twee pagina's.

Rather Darkness VisibleEdit

In 21 BBY onderzoeken Lunis en Padawan Obs Kaj een illegale cloning fabriek op Katanos VII. De relatie tussen Meester en Padawan is echter niet optimaal en de mijnwerkers zijn niet van plan om zich zomaar over te geven.

The Rebel Club: InfinitiesEdit

Darth Vader ondervraagt de Heroes of Yavin in dit komisch opgevatte verhaal zoals in de 'Breakfast Club'.

The Lost Lightsaber: EUEdit

Ben Skywalker is op zoek naar de Lightsaber die zijn vader verloor op Bespin.

Into the Great Unknown: InfinitiesEdit

Han Solo en Chewbacca moeten een noodsprong maken in Hyperspace waardoor ze op aarde belanden. Han wordt gedood door Indianen in Noord-Amerika. Hondervijftig jaar later bezoekt Indiana Jones het wrak van de Millennium Falcon...

Storyteller: Infinities?Edit

In dit verhaal dat zich lang na de Galactic Civil War afspeelt, wordt C-3PO ontdekt door de broers Otalp en Remoh. Threepio vertelt hen een heroïsch verhaal uit lang vervlogen tijden dat hen moet helpen in strijd tegen de wrede Vindar.

Achter de SchermenEdit

  • Hoewel het verhaal uiteraard Infinities is, is 'Into the great unknown' één van de meest herinnerde verhalen uit de Tales reeks waarin Indiana Jones verschijnt.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki