Wikia

Yodapedia

Star Wars Tales 21

10.825pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Star Wars Tales 21
SWTales 21.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

Lee Bermejo

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2004 Oktober

Type:

Comic

Pagina's:

64

ISBN:

6156897289

Functies
Canon:

Ja

Serie:

Star Wars Tales

Vorige:

Star Wars Tales 20

Volgende:

Star Wars Tales 21

Star Wars Tales 21 is de éénentwintigste comic in de Star Wars Tales reeks. Het is de eerste Tales die werd samengesteld door Jeremy Barlow. Dark Horse besliste om de Tales reeks nieuw leven in te roepen en de talloze Infinities verhalen te stoppen en terug te keren naar hoe de reeks begon.

Nomad: Chapter OneEdit

Darca Nyl is een huurling die op zoek is naar een Dark Jedi genaamd Lycan. Het eerste verhaal speelt zich ca. 31 BBY af op een onherbergzame woestijnplaneet af waar hij de dochter van de eigenaar van de mijnindustrie moet zoeken nadat ze werd ontvoerd. Nyl komt te weten dat zijn doelwit richting Molavar trok.

Walking the Path That's GivenEdit

Nas Ghent is een ex-CIS starfighter ace die tijdens het Galactic Empire zijn identiteit is verloren. Darth Vader jaagt Ghent echter op en biedt hem de kans aan om zijn leven weer op te bouwen als een TIE Pilot om de fameuze Black Eight op te richten.

Equals and Opposites: EUEdit

Kyle Katarn en Jan Ors spelen de hoofdrol in dit verhaal waarin de Yuuzhan Vong met het duo krijgen af te rekenen.

Achter de SchermenEdit

  • Dit laatste verhaal werd geschreven door Nathan Butler, een fan die ook aan WTS een bijdrage geleverd heeft.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki