Wikia

Yodapedia

Star Wars Tales 23

10.845pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Star Wars Tales 23
SWTales 23.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

Brandon Badeaux

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2005 Mei

Type:

Comic

Pagina's:

64

ISBN:

6156897289

Functies
Canon:

Ja

Serie:

Star Wars Tales

Vorige:

Star Wars Tales 22

Volgende:

Star Wars Tales 24

Star Wars Tales 23 is de drieëntwintigste comic in de Star Wars Tales reeks. Alle verhalen sinds Tales 21 zijn Canon.

Shadows and LightEdit

In 3993 BBY stuurt de Jedi Council van Dantooine drie befaamde Jedi op pad om de laatste overlevende Terentatek uit te roeien. Duron Qel-Droma, Shaela Nuur en Guun Han Saresh hebben echter onderliggende conflicten die hen naar hun noodlot drijft. Jaren later zou Revan hun dood herdenken door speciale Jedi items die ze droegen te ontdekken.

Nomad, Chapter ThreeEdit

In zijn zoektocht naar Lycan landt Darca Nyl op Molavar waar hij bevriend raakt met een Moisture Farmer genaamd Byrom die Lycan onlangs heeft ontmoet in de woestijn en die een plaatselijk conflict met de Crime Lord moet zien op te lossen. Nyl neemt het zoals gewoonlijk op voor de zwaksten uit de samenleving.

LuckyEdit

Wedge Antilles denkt terug aan de tijd toen hij verliefd was op Mala op Gus Talon. Haar vader Rallo is echter een aanhanger van de jonge Rebel Alliance. Wanneer het Galactic Empire de maan bombardeert, besluit Wedge om zich bij de Alliance aan te sluiten.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki