Wikia

Yodapedia

Star Wars Tales 3

10.825pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Star Wars Tales 3
SWTales 3.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

Dave Dorman

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2000 Maart

Type:

Comic

Pagina's:

564

ISBN:

6156897289

Functies
Canon:

Ja en Neen

Serie:

Star Wars Tales

Vorige:

Star Wars Tales 2

Volgende:

Star Wars Tales 4

Star Wars Tales 3 is de derde comic in de Star Wars Tales reeks. Het is de eerste die door Dave Land als editor werd uitgebracht, samen met Peet Janes. Deze Tales biedt twee belangrijke verhalen. We zien hoe Jar Jar Binks werd verbannen van Otoh Gunga en hoe Lando Calrissian Cloud City won.

The Death of Captain TarpalsEdit

In dit verhaal volgen we Jar Jar Binks en Captain Roos Tarpals. Jar Jar zorgt voor een zoveelste ongemak, nu in het restaurant van ex-General Marshoo. Tarpals heeft de laatste tijd zoveel werk met Binks dat de Nocombackie Law die over Jar Jar werd uitgesproken de enige oplossing is. Tarpals heeft het echter moeilijk om zijn oude vriend te verbannen...

Deal with a DemonEdit

Vilmarh Grahrk wordt ingehuurd door het volk van Ootoola om de Princess in veiligheid te brengen voor een nakende staatsgreep. Vilmarh Grahrk zou zichzelf niet zijn moest hij één of ander ingenieus dubbelzinnig plan bedenken om zijn opdracht te doen lukken.

Lady LuckEdit

In dit verhaal zien we een staaltje van Lando Calrissians Sabacc capaciteiten als hij eerst Barpotomous Drebble verslaat en daarna het tegen Baron Administrator Dominic Raynor moet opnemen en uiteindelijk een alles of niets spelletje speelt met Cloud City als inzet. Wanneer het toch dreigt fout te lopen voor Lando, krijgt hij onverwachte hulp van Lobot...

Three Against the Galaxy: EUEdit

Hier volgen we de lotgevallen van de Gamorrean Grissom, een ex-Guard bij Jabba's Palace na de Battle of Endor. Grissom probeert zijn dagen te vullen en redt toevallig het leven van Arista Kabul. Dit meisje is de erfgename van de planeet Otunia. Wanneer haar oom Seth Kabul plannen onderneemt om zijn broer en Arista uit de weg te ruimen, komt Grissom in actie.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki