Wikia

Yodapedia

Star Wars Tales 7

10.826pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Star Wars Tales 7
SWTales 7.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Verschillende

Omslag:

Francisco Velasco

Illustrator:

Verschillende

Informatie
Uitgever:

Dark Horse

Uitgave:

2001 Maart

Type:

Comic

Pagina's:

64

ISBN:

6156897289

Functies
Canon:

Ja & Neen

Serie:

Star Wars Tales

Vorige:

Star Wars Tales 6

Volgende:

Star Wars Tales 8

Star Wars Tales 7 is de zevende comic in de Star Wars Tales reeks.

Single CellEdit

In dit verhaal volgen we de piraat Nym die in een gevangenis zit op de Stockade, een schip van de Trade Federation. Hij vertelt aan de Neimoidian die zijn cel deelt hoe hij gevangen werd genomen.

Nerf HerderEdit

In dit verhaal volgen we de jonge Nerfherder Domo Jones op Tatooine. Met zijn vrienden, waaronder de aantrekkelijke Twi'lek JillJoo Jab probeert hij een stokje voor de activiteiten van het Galactic Empire te steken.

Jedi Chef: InfinitiesEdit

Micah Giiett en Plo Koon reizen op missie naar Ord Mantell om de bekende kok Slabba Drewl te bevrijden uit de organisatie van Corpo the Hutt. Giiett daagt Corpo uit tot een weddenschap dat hij beter kan koken dan Corpo's gespecialiseerde MREM-02 Kitchen Droid.

Outbid But Never OutgunnedEdit

Boba Fett staat voor één van zijn talloze missies. Deze maal is het een voorwerp dat hij zelf extreem graag in handen wil krijgen. Wanneer Fett later hulp krijgt van de Kiffar Bounty Hunter Sintas wordt het duidelijk dat de twee wat gemeen hebben. Het gezochte voorwerp blijkt een Holocube te zijn met een Hologram van Fett, Sintas en hun dochter Ailyn Vel.

Force Fiction: InfinitiesEdit

Dit verhaal, geschreven door Kevin Rubio, speelt zich af in 32 BBY. Yoda en Mace Windu dineren in de stijl van 'Pulp Fiction' en denken na over de opleiding van Anakin Skywalker. Er zitten heel wat knipoogjes verborgen in dit verhaal zoals 'The Beatles', 'Buzz Lightyear', 'Robbie the Robot, George Lucas, Rick McCallum, enz... Yoda zit in een kinderstoeltje in de fastfoodketen door zijn korte gestalte.

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki