Wikia

Yodapedia

Tech Mo'r

11.153pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Tech Mo'r
Tech.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Bith

Geslacht:

Man

Oogkleur:

Zwart

Biografie
Thuiswereld:

Clak'dor VII

Functie:

Muzikant, Ommni Box

Affiliatie:

Modal Nodes

Tech Mo'r was één van de muzikanten van de Modal Nodes, namelijk de Ommni Box speler van de groep.

BiografieEdit

Net als alle andere leden van de Modal Nodes was Tech Mo’r lid van de Intergalactic Federation of Musicians. Tech Mo’r werd als één van de rustige leden van de groep beschouwd met een wazige blik in de ogen. Tijdens pauzes was Tech meestal zijn Ommni Box aan het aanpassen. Net als bijna andere bandleden had Tech Mo’r zijn instrument aan Figrin D'an verloren in een Sabacc wedstrijd. Omdat Figrin hem nooit de kans aanbood om zijn instrument terug te winnen, haatte Tech Mo’r zijn bandleider. Tech was echter in staat om zijn privé-problemen met Figrin opzij te schuiven in belang van de muziekgroep.

Tech maakte deel uit van de Modal Nodes toen ze na een optreden op Mos Eisley in de Lucky Despot werden gecontacteerd om op te treden in Chalmun's Cantina. Zonder dat de Modal Nodes het wisten, had Figrin D'an hun instrumenten verloren in een Sabacc match tegen Labria. Tech Mo’r bleef de groep etrouw en speelde in Chalmun's Cantina met de andere bandleden hits als Mad About Me en If Only You Could Let Go And Cry.

Achter de SchermenEdit

  • Jon Berg speelde de rol van Doikk Na'ts

VerschijningEdit

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki