Wikia

Yodapedia

Teyora Rekab

10.953pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Teyora Rekab
Teyora.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Enso

Geslacht:

Vrouw

Haarkleur:

Blond

Oogkleur:

Blauw

Biografie
Thuiswereld:

Ensolica

Functie:

Captain

Teyora Rekab was een vrouwelijke Enso van de koude plantet Ensolica. Ze was een Captain in de civiele ruimtevaart en reisde met een eveneens van Ensolica afkomstige bemanning. Ze voorzag in haar onderhoud door het verkopen van zaden en benodigdheden voor hydroponics, en verhuurde waar nodig haar eigen expertise. Een van de vaste stops bij de handelsreizen was Tatooine, waar de moisture farmers haar materiaal en talent altijd konden gebruiken.

In 32 BBY was zij ook op Tatooine, waar zij met haar crew een aantal pakken met airconditioning huurde die hen moest beschermen tegen de extreme hitte op Tatooine. De hitte was voor de Ensos nog een stuk erger dan voor de normale populatie, gezien ze van nature in zeer koude gebieden leefden. Hoewel de pakken zeker niet voldeden aan de laatse Luptoomian mode, hadden de Ensos zonder waarschijnlijk binnen enkele minuten dat zij van het schip afgingen een zonnesteek opgelopen. Omdat het vizier niet gecoat was tegen het zonlicht, droeg Rekab een gepolariseerde bril eronder.

Achter de SchermenEdit

  • Het verhaal voor Teyora Rekab werd ontwikkeld via What's the Story door Valin Kenobi

VerschijningEdit

BronEdit

Mos Espa.jpg

Teyora Rekab (vooraan) op Mos Espa in 32 BBY

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki