Wikia

Yodapedia

Star Wars: The Old Republic

Doorverwezen vanaf The Old Republic

11.111pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Aanbouw.jpg
IN AANBOUW

Dit artikel is momenteel nog in aanbouw. Dat wil zeggen dat er nog aan gewerkt wordt om het zo compleet mogelijk te maken. Het kan zijn dat dit artikel voor de duur van de werkzaamheden niet toegankelijk is voor wijzigingen.

Star Wars: The Old Republic
SWTOR2.jpg
Informatie
Ontwikkelaar:

BioWare

Uitgever:

LucasArts

Uitgave:

20/12/2011

Genre:

MMORPG

Rating:

ESRB: Teen

Platform:

PC (Windows)

Star Wars: The Old Republic (SWTOR of TOR) is een MMORPG ontwikkeld door BioWare en uitgegeven door LucasArts. Op 30 oktober 2007 werd de game voor het eerst aangekondigd, de titel werd bekend gemaakt op 21 oktober 2008. De releasedatum was op 24 December 2011. Diverse leesboeken en comics leidde het verhaal van de game in, en maakten The Old Republic het nieuwste multi-media project. De game is uniek in dat het de allereerste MMORPG is die volledig ingesproken is door stemacteurs. Op de officiële website van The Old Republic is een databank met informatie over diverse onderwerpen en een tijdlijn van gebeurtenissen voor de game, de Old Republic HoloNet.

GameplayEdit

The Old Republic lijkt veel op de traditionele MMORPGs, met een "third-person view" van het speelbare personage. Spelers krijgen een ruimteschip als in-game basis. De "Player vs. Player" gevechten zullen plaatsvinden in speciale "Warzones". BioWare legt grote nadruk op de verhaallijn, iets dat zij vinden dat nog wel eens ontbreekt in andere MMORPGs. Spelers moeten kiezen aan welke zijde van de oorlog ze zich aansluiten; de Galactic Republic of het Sith Empire.

ClassesEdit

Er zijn in The Old Republic voor elke factie vier "Classes", met elk twee "Advanced Classes":

Galactic Republic:

Sith Empire:

InhoudEdit

PlanetenEdit

PersonagesEdit

SpeciesEdit

Gormak.jpg

Gormak

VossSpecies.jpg

Voss

CreaturesEdit

GundarkTOR.jpg

Gundark

SalkyHound.jpg

Salky Hound

DroidsEdit

ScheepsklassenEdit

BT7Thunderclap.jpg

BT-7 Thunderclap

Phantomclass.jpg

X-70B Phantom-class Prototype

VoertuigenEdit

WapensEdit

OrganisatiesEdit

GebeurtenissenEdit

OverigenEdit

Externe LinksEdit

Wiki.png
Yodapedia heeft 144 afbeeldingen gerelateerd aan Star Wars: The Old Republic.

Around Wikia's network

Random Wiki