Wikia

Yodapedia

Threat of Peace, Act 1: Treaty of Coruscant

10.834pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Treaty of Coruscant.jpg
Toeschrijving
Auteur:

Rob Chestney

Illustrator:

Alex Sanchez

Informatie
Uitgever:

Dark Horse
BioWare & LucasArts

Uitgave:

28/02/09

Type:

Webcomic

Functies
Era:

Old Republic

Tijdlijn:

3600 BBY

Serie:

Threat of Peace

Treaty of Coruscant is het eerste deel van de online comic Threat of Peace, die de situaties van Star Wars: The Old Republic introduceert.

IntroductieEdit

Het Sith Empire heeft een serie van slagen tegen de Galactic Republic gewonnen, waardoor zij nu de controle heeft over een aantal belangrijke stelsels en de aanvoer van goederen naar de Republic flink schade heeft opgelopen. De Jedi en de Republic zijn er echter in geslaagd de Core Worlds te verdedigen en de opmars van de Sith in vaart te verminderen.

Tot grote verrassing van de Republic heeft het Sith Empire een aanbod gedaan aan de Galactic Senate om over een vredesovereenkomst te overleggen. Hoewel ze op haar hoede blijft, gaat de Republic in op het aanbod voor een staakt-het-vuren. Een grote delegatie van belangrijke Senatoren en Jedi reizen naar Alderaan, waar zij verwachten met de vertegenwoordiger van de Sith Dark Council om de tafel te gaan zitten.

SynopsisEdit

De delegatie van het Sith Empire arriveert op Alderaan. De vertegenwoordiger van het Empire komt binnen in de vergaderzaal, waar hij wordt opgewacht door de Jedi en Senatoren die namens de Republic zullen spreken. Onder hen zijn ook Jedi Master Dar'Nala en Jedi Knight Satele.

Ondertussen arriveert er een vloot van onbekende schepen bij Coruscant, waar zij om identificatie wordt gevraagd door Femi aan boord van Orbital Security Station Six. Aan boord van een van de schepen geeft Lord Angral echter het bevel om op het station op te blazen.

InhoudEdit

PersonagesEdit

LocatiesEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki