Wikia

Yodapedia

V Series Supervisor Droid

10.826pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

V Series Supervisor Droid
AV-6R7.jpg
Product
Model:

V Series Supervisor Droid

Klasse:

Klasse 3

Ontwerp:

MerenData

Fabrikant:

MerenData

Functies
Taken:

Supervisie

Affiliatie:

Galactic Empire

De V Series Supervisor Droid was een Droid model dat werd gelanceerd in de hoop om het fiasco van de EV Supervisor Droid te beperken.

FysiologieEdit

De V Series Supervisor Droid was een lange, smalle Klasse 3 Droid waarvan het lichaam beplaat was met zwart Plastron. De V Series was eigenlijk een regelrechte spin-off van de mislukte EV Supervisor Droid.

TakenEdit

De V Series Supervisor Droid was bedoeld als een efficiënte manager en supervisor die Labor Droids kon managen en hun productiviteit kon verhogen. Deze Droids hadden een meer aangename persoonlijkheid dan de EV Supervisor Droids.

GeschiedenisEdit

De productie van de EV Supervisor Droids was één van de grootste debacles ooit uit de Droid industrie. Tijdens de productie van de EV Supervisors werd de standaard EV Motivator vervangen door een MDF Motivator bedoeld door Torture Droids. Toen deze beslissing openbaar werd gemaakt, zorgde dit voor een ware PR nachtmerrie toen bleek dat talloze corrupte EV Droids waren verkocht.

MerenData begon alle EV Supervisor Droids terug te roepen en probeerde de serie te herlanceren als de Imperial V Series Supervisor Droid en een contract aan te gaan met het Galactic Empire. Ook deze series waren echter een flop en MerenData moest talloze kantoren sluiten in heel het universum.

Aan boord van de Death Star II en de Executor werkte AV-6R7, een V Series Supervisor Droid.

VerschijningEdit

BronEdit

In andere talen

Around Wikia's network

Random Wiki