Wikia

Yodapedia

WSB-15 Sabotage Droid

10.825pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

WSB-15 Sabotage Droid
WSB Sabotage.jpg
Product
Model:

WSB-15 Sabotage Droid

Klasse:

Klasse 4

Ontwerp:

Cybot Galactica

Prijs:

13.000 Credits

Functies
Taken:

Sabotage

Een WSB-15 Sabotage Droid was een Klasse 4 Droid die er identiek uitzag als een WED Treadwell Septoid Repair Droid maar was uitgerust met een andere processor.

UitzichtEdit

Een WSB-15 zag er net hetzelfde uit als een WED Treadwell Septoid Repair Droid. Als wapen had deze Droid echter twee Plasma Cutters die waren ingebouwd in de grijparmen.

TakenEdit

De WSB-15 was een Klasse 4 Droid met een heuristische processor waardoor de Droid sabotage kon uitvoeren en wapens kon programmeren. De WSB-15 kon zichzelf ook vernietigen indien nodig. Hoewel het zelden gebeurde dat WSB-15 Droids zichzelf rechtstreeks moesten verdedigen tegen aanvallers, waren de Droids uitgerust met twee Plasma Cutters waardoor de organische wezens of Droids konden verwonden of doden indien nodig.

WSB-15 Droids waren meestal gewoon aan de slag als WED Treadwell Septoid Repair Droids. Deze Droids werden bijvoorbeeld gebruikt om de programmering van Droids in fabrieken te veranderen of door de computers van schepen allerlei vreemde bevelen te geven.

Sommige WSB Units werden geprogrammeerd om te blijven saboteren totdat ze ontdekt werden en zichzelf moesten vernietigen. Andere Droids zorgden voor een kleine malfunctie in hun systeem zodat de onderhoud hen meepakte en de opdrachtgever vervolgens kon ingrijpen en de WSB makkelijker kon meenemen of zelfs de processor van de WSB-15 vervangen door die van een gewone WED Treadwell Septoid Repair Droid.

Aan boord van de Death Star I was WED-15-I7 een WSB-15 Sabotage Droid.

Achter de SchermenEdit

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki