Wikia

Yodapedia

Wolfpack

10.845pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Wolfpack
Wolfpack.png
Organisatie
Behoort tot:

Republic Navy

Affiliatie:

Galactic Republic

Bevelhebber:

Plo Koon
Commander Wolffe

Species:

Kel Dor
Mens

Details
Bewapening:

Lightsaber
DC-15 Blaster Rifle

Transport:

Triumphant

Conflicten:

Battle of Abregado

Het Wolfpack was een squadron Clone Troopers dat door General Plo Koon werd geleid tijdens de Clone Wars.

SpecificatiesEdit

Commander Wolffe was de Clone Commander van het squadron. Sinker, Comet en Boost waren andere leden van het squad. Na de Battle of Abregado raakte het Wolfpack afgescheiden in een Escape Pod en werden ze aangevallen door een Droch-class Boarding Ship. De Twilight, met Anakin Skywalker en Ahsoka Tano, kon het squad net op tijd redden.

Het Wolfpack nam vervolgens deel aan de Battle of Khorm in de sneeuw en na het gevecht kreeg het Wolfpack eindelijk versterking van nieuwe Clones. Na dit gevecht hervormde Wolffe het Wolfpack en kregen ze grijze markeringen met een wolfkop.

Het nieuwe squad stond Plo Koon en Ahsoka Tano bij toen ze de vermiste Anakin Skywalker en Mace Windu gingen bevrijden op Vanqor uit het wrak van de Endurance. Het Wolfpack hielp ook met het evacueren van de Jedi en de Clones op Lola Sayu. Daarna vocht het Wolfpack een gevecht uit op Felucia waar Ahsoka Tano werd ontvoerd door Trandoshans.

VerschijningEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki