Wikia

Yodapedia

Woodoo Dunes Cantina

11.077pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Woodoo Dunes Cantina
WoodooDunes.jpg
Locatie
Planeet:

Tatooine

Stad:

Mos Eisley

Type:

Cantina

De Woodoo Dunes Cantina was een oude cantina in het oosten van Mos Eisley. op Tatooine. Boven de ingang hing een neon-bord met daarop in Aurebesh de naam en een afbeelding van een Woodoo met twee jongen.

De bezoekers waren vooral arbeiders uit de lagere klassen en Docking Bays. Ook kwamen er veel kleine spice-dealers en andere ongure types. De zwarte markt handelaar Cel N'ero was regelmatig in de bar te vinden, waarbij hij in één van de drie zithoekjes zat.

BouwEdit

De Woodoo Dunes was dag en nacht geopend en was maar weinig beveiligd. Het ging er nogal ruig aan toe zo nu en dan, waarbij een gesneuvelde voorruit werd vervangen door een simpele plaat. Dat gaf de kroeg alleen maar een minder aantrekkelijk uiterlijk. Men kon alleen binnen kijken door daadwerkelijk de deur open te trekken. De steegjes achter de zaak waren bezaaid met rommel.

Van binnen hing de Woodoo Dunes vol met rook en de geuren van goedkope alcohol en nog goedkopere spice kwamen de bezoekers tegemoet zodra zij binnen kwamen. Het meubilair was samengesteld uit diverse stijlen van verschillene herkomst en bood zitplaats aan ongeveer 45 personen. De lange bar achter in de zaak werd bemand door een enkele uitbater.

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki